onsdag, september 21, 2005

Glädjeyra

Jag fick det! Jag fick jobbet! Är såå himla glad. Dom ringde igår och sa att dom hade valt mig. Helt galet! Var tvungen att ringa jobbet på en gång och fråga när jag får sluta. Då visade det sig att dom har två månaders uppsägningstid. Trodde bara det var en. Men min chef sa att hon kunde vara snäll och släppa mig till den 21/10. Tyckte dom kunde låtit mig sluta lite tidigare... men men.
Gjorde glädjehopp i köket, klappade händerna och skrek (såg antagligen idiotisk ut, lite som dom i Idol som får veta att dom går vidare i tävlingen). Blev som sagt riktigt glad! Firade med att gå på spinning på Sats med mamma. Sen gick kärleken och jag ut och drack god drink. Sen spöade jag honom och tre andra killar i poker. En kalasdag med andra ord!
Och idag har jag gjort ingenting mer eller mindre. Köpt en ny kjol! Tyckte jag var värd det. Sen har jag pratat med hon som är projektledare på jobbet där jag ska börja. Hon hade kollat upp mina referenser idag, för att se så jag inte hade några skelett i garderoben. Som tur väl var sa alla snälla saker om mig! Puh!
Tänk, ett riktigt jobb! Med en riktig lön! Haha... Lovely!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar