lördag, september 24, 2005

Härligt fredagsnöje

Ska jobba till 24 ikväll. Ingen hit direkt! Gud vad jag längtar till jag börjar mitt nya jobb. No more helger och kvällar! No more nyårsafton! Men det kommer nog bli en omställning att bara jobba dagtid hela tiden. Är ju van vid oregelbundna arbetstider och tycker att det är helt okej för det mesta. Men det är ju aldrig fel att vara ledig de tider då alla andra är det!
På tal om jobb så hade jag ett trevligt samtal men min nuvarande chef igår. Hon berättade vad hon hade sagt om mig när hon blev uppringd av det nya jobbet. Nice! Visste inte att hon tyckte att jag var SÅ bra och duktig. Hon skulle bara veta hur bra och duktig jag HADE kunnat vara om jag inte hade suttit och läst bloggar och annat intressant hälften av tiden. Well, får ju passa på nu innan jag börjar på det nya stället. Då lär det ju inte funka att hålla på så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar