fredag, september 16, 2005

Inte helt perfekt

Alla fönster + balkongen vätte faktiskt mot en innegård med sandlåda, gräsmattor och utemöbler... men äppelträd saknades. Så därför blir det inte den lägenheten! Givetvis beror det på en massa andra saker också. Som att köksbänken byggdes för superkorta människor, garderoberna i hallen var sunkiga... och lite andra saker som jag inte kan definiera. Men den hade klädkammare! Klädkammare! Alla tjejers dröm. Jag ser framför mig en klädkammare stor som ett mindre rum med hyllor och korgar och skåp i enhetlig stil och stora speglar. Och hyllor där man kan ställa alla sin skor, sandaler och stövlar på rad. Blir helt lyrisk bara jag tänker på det. Ja, någon dag ska jag en sådan klädkammare!
Efter lägenhetskollen gick jag på första pump-passet sen i maj. Ajaj!! Det värker redan i hela kroppen och värre lär det bli. Ska aldrig mer göra ett uppehåll i tre månader. Det är inte värt smärtan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar