onsdag, september 28, 2005

Inte lika religiös idag

Haha! Det jag skrev igår låter verkligen helt vrickat. Men jag var verkligen supertaggad efter mötet och otroligt inspirerad. Det hade nog den tänkta effekten på mig.
Drömde skitkonstigt inatt. Blev misshandlad av nån jäkla brud... strange! Var jätteskraj.
Idag ska jag äta lunch med en gammal jobbarkompis som jag inte träffat på jättelänge. Nice. Är sämst på att hålla kontakt med folk, speciellt när man kanske inte varit supertajta. Det är så lätt att man säger att man ska ses och man ska gå ut och gå ihop och man ska träffas och fika. Men sen blir det aldrig av. Träffade på jobbarkompisen på väg hem från jobbet häromnatten. Hon hade sin sambo med sig och det var han som fick oss att bestämma en tid och en plats redan då. Bra gjort! Annars hade det blivit som vanligt: "Vi får höras av".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar