söndag, september 11, 2005

Och det är lördag kväll

Iallafall om en stund och snart får jag cykla hem. Som tur väl är regnar det inte längre.

Ikväll blir det partaj med min käre bror som är hemma från huvudstaden och sen lite annat löst folk. Han flyttade ju upp till sthlm för två veckor sen och har precis börjat polishögskolan där uppe. Om en vecka följer även hans sambo efter. Tycker inte alls om att dom flyttar härifrån. Kommer sakna dom!

Well well, ytterligare en anledning att åka upp dit ju.

Stina = ineffektiviteten personifierad. Iallafall här idag. Finns massa roliga saker man måste läsa under en dag här. Måste ju hålla sig uppdaterad med alla favvo-bloggarna och det tar ju sin lilla tid. Det funkar även bra att sitta och njuta av den fina utsikten eller prata med folk i telefon och styra upp kvällen aktiviteter. Eller ringa mamma och bara kolla läget. Dom är för övrigt på Öland och firar 35-årig bröllopsdag. Stabilt!! Jag och mina syskon köpte biljetter till Mama Mia. Dom blev såå glada och överraskade! Jag älskar att köpa presenter till mina föräldrar. Vet redan vad de ska få i julklapp.

TIPS: Håll utkik efter Vodafones nya reklamfilmer som kommer inom kort. Min kompis Emelie är med i en av dom!

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Ja, visst är det bra. Du måste också skaffa en, så att jag kan ha koll på vad som händer i ditt liv. =)

    SvaraRadera