måndag, september 26, 2005

Onödigt vetande om mig

Fick ett mail av en kompis där man skulle svara på lite grejjer. Gör det här.
- Vad är klockan? 16.22
- Smeknamn: inget som är allmänt vedertaget.
- Piercings: Öronen... sedan i maj i år! Det bästa jag gjort. Är helt såld på alla fina öronprydnader som finns. Köpte nya fina igår. Bruna som matchar min nya bruna kjol :)
- Ögonfärg: Blå
- Födelseplats: BB i Karlskrona
- Favoritmat: Gillar mycket. Men varmrökt lax är en favvo.
- Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Ehh.. nej.
- Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja. Kan man älska på något annat sätt?
- Varit med i en bilolycka? Blev påkörd av en bil en gång när jag skulle cykla över ett övergångsställe. Mycket traumatisk upplevelse.
- Krutonger eller Baconbitar? Uhh... båda!
- Favoritdag på veckan: Söndagar. Under förutsättningen att jag är ledig och får ha mysig söndagskväll med sambon i soffan. Popcorn och någon bra film är då ett måste.
- Favoritrestaurang: Om man ska se till vilken jag besöker oftast så blir det Nivå i Karlskrona. Annars är Koh Phangang i Sthlm en favorit.
- Favoritblomma: Kan inte välja.
- Favoritsport att titta på: All sport där svenskar deltar. Och då menar jag inte typ elitserien i hockey utan mer fotbolls-VM och sånt.
- Favoritdrink: Grasshopper. Me like!
- Favoritglass: Spansk chokladglass! Åhh vad jag saknar den.
- Disney eller Warner Bros: Disney
- Favoritsnabbmats-restaurang: Michels i K-na.
- Vilken färg har din sovrumstapet? Gul.
- Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? 0
- Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort i? Kompaniet eller på Stradivarius i Spanien
- Vad gör du oftast när du är uttråkad: Antagligen ingenting. Att göra ingenting är ganska tråkigt.
- När går du och lägger dig? Varierar. Men cirkus kl 11.
- TV-program: OC
- Senaste person du gick ut och åt middag med: Sambon, min bror och hans sambo.
- Ford eller Chevrolet? Volvo eller Audi. Provkörde en Volvo S60 igår. Mycket trevligt!
- Vad lyssnar du på just nu? SR:s webbradio. Vilken otroligt bra uppfinning!
- Favoritfärg? Just nu är det brunt. Men det varierar efter säsong och mode. Lättpåverkad som man är...
- Hav eller flod? Vad är det för fråga. Hav så klart!
- Hur många tatueringar har du? Ingen
- Har du någon gång kört slut på bensinen? Nej, så orutinerad har jag aldrig varit.
- Katter eller hundar? båda, så länge det är kattungar eller hundvalpar. Har lite svårt för fullvuxna djur.
- Vad gör du nu? Sitter på jobbet och väntar på att klockan ska bli 17 så att jag får ta lunchpaus och äta mina medhavda vårrullar med ris till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar