måndag, oktober 10, 2005

På tiden att gå till the dentist

Har bokat tid hos tandläkaren idag. Fucking folktandvården har inte kallat mig och nu konstaterade jag att det är 2,5 år sedan jag var hos tandläkaren senast. Det är således på tiden att gå dit. Men orkade inte vänta på att fucking folktandvården skulle få en ledig tid, nästa sida nyår typ. Så jag ringde en privat tandläkare istället och ska dit nästa vecka. Inga dryga väntetider där inte! Håller tummarna för att jag inte har några hål.
När jag sedan, efter min bokning av tandläkartid, satte på Mtv som visade Newlyweds så var Jessica hos tandläkaren. Hon hade precis som jag väntat för länge och tvingades rotfylla. Yak! Sen när jag nu surfar in på Aftonbladet har de en artikel om att svenskarnas tänder blir allt sämre. Blir fullständigt överöst av tandläkarinfo idag alltså. Tur att jag bokat tid då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar