onsdag, december 07, 2005

Lite negativ kanske...

... och kritisk. I know. Låter antagligen som en sur bitch på denna blogg. Men den är ju en så bra kanal att liksom ge utlopp för sina agressioner. Så att jag kan vara trevlig och vänlig mot folk i min omgivning och slippa förpesta deras vardag med mina negativa tankar. Är inte så här negativ egentligen. Men på något sätt är det roligare att klaga än att skriva om positiva saker... Eller?! Iallafall just idag... eller denna veckan rättare sagt.
Ytterligare en sak att klaga på kommer därför här.... Datorer!! MEKK!! Min har strulat sen jag började här. Igår fick jag inte en vettig sak gjord för att den bestämde sig för att lägga av. Jag och kollegan åkte till Mairo istället. Vilket ställe. Hade kunnat handla mig fattig där! Men idag funkar dator lite igen så idag ska jag vara sjukt effektiv. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar