tisdag, januari 03, 2006

What's new 2006?

Har invigt min cykelhjälm som jag fick i julklapp. Känns duktigt att använda cykelhjälm. Men ser nog hyfsat fånig ut med såväl mössa som cykelhjälm på mig. Det är ju vinter. Kallt!
Har tagit första steget i min karriär som pokerproffs. Spelade på nätet för första gången igår. Men det var inte lika kul som att spela live. Så får se om jag orkar lägga ner så mycket tid på den karriären.
Slog i huvudet i köksskåpet på nyårsafton (obs, på dagen). Har numera ett jack i skallen. Som tur var började det inte blöda. Då hade jag svimmat.
Börjar få koll på min kollega och chef. Vet numera att cirka 20 procent av allt hon ber mig att göra kan jag skita i, för två dagar senare har hon ångrat sig och tycker inte alls att det är en bra idé längre.
I år är året då jag fyller 25! Gahhh....
Snart ska jag börja betala tillbaka mitt studielån till CSN. Damn. Kunde en gång en rolig sång om CSN. Har tyvärr glömt texten.

1 kommentar:

  1. Anonym4:32 em

    VAD??..Slog du i huvudet i köksskåpet och ådrog dej en skallskada? Varför hade du inte cykelhjälmen på dej?

    SvaraRadera