torsdag, mars 09, 2006

Creepy!!

Puh! Nu gäller det att hålla tungan rätt i mun här. Det har verkligen brakat loss ordentligt på jobbet nu. En miljon saker att hålla reda på och telefonen ringer konstant. Hade en mindre trevlig upplevelse igår då jag skulle ringa upp en person som ska medverka under konferensen. Då sa min kollega att jag hade pratat med personen i fråga förra veckan. Men jag hade inget som helst minne av det what so ever. Helt blankt! Och när jag ringde upp kvinnan så kände jag inte igen hennes röst men jag förstod på henne att vi hade talats vid tidigare. Riktigt läskigt!! Så för att inte detta ska gå helt åt skogen gäller det att försöka skriva ner allt man gör...

1 kommentar:

  1. Önskar dig lycka till nu när det börjar närma sig er mässa! Här är det hur lugnt som helst, ring- vecka nästa vecka då blir det andra bullar av. See you

    SvaraRadera