måndag, mars 23, 2009

Creepy dream

Jag och min chef är på en sen middag med massa folk från jobbet som är på utbildning här. Klockan är två på natten och jag frågar min chef om det är ok att jag drar mig hemåt eftersom jag är rätt trött. Hon blir skitsur och stegar ut ur restaurangen. Jag blir lite paff så jag springer efter för att höra vad det är med henne. När vi kommer ut på gatan skäller hon ut mig och börjar sedan slå på mig med en resväska som hon har i handen. Hon slår ner mig så jag ligger på marken. Då ställer hon sig ovanpå mig och bankar resväskan allt vad hon kan i huvudet på mig. Efter vad som känns som en evighet kommer polisen dit och plockar in henne i polisbilen, medan jag ligger blodig och nästan medvetslös på gatan...

Hmm... inte helt säker på hur jag ska tolka denna drömmen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar