fredag, mars 20, 2009

glömsk.se

Det är jag ibland. Men inte så konstigt kanske. Har en miljard små saker att hålla reda på i den produktlansering som ska ske snart, snart, snart. Har bara planerat för den i snart ett år nu... så jag är inte trött på den alls. Men snart så. Nästa vecka är det tänkt att allt marknadsmaterial ska skickas ut till våra dotterbolag och distributörer så att de kan börja sin lansering.

Men ju närmre vi har kommit lanseringsdatum desto säkrare har jag blivit på att jag missat något. Att det är något jag glömt. Och igår blev jag varse vad det var. Har levt i föreställningen att vi skickade DM-korten som ingår i lanseringen till tryckeriet redan i september förra året. Så i mitt fina excel-ark så står det KLART med stora bokstäver på den punkten. Lagerpersonalen kunde dock inte hitta korten när de skulle planera för utskicken. Hmm.... Var är de? Visade sig att vi inte alls skickat dem till tryck. Bara jag som inbillat mig det. Så det blev lite panik en stund innan tryckeriet lovade att leverera på måndag... Pust!! Håller nu tummarna för att det inte är något mer jag glömt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar