torsdag, april 23, 2009

Hipp hipp hurra...

... för kärleken som fyller 26 år idag!

Blev lite födelsedagskalas här hemma med min familj som kom på besök. Kräsna Gustav 6 år älskade min lasagne. Tog tre gånger! Bra betyg!

Imorgon bär det av till Västerås för en helg hos Johans familj. 30-årsfest på lördag och lite annat trevligt väntar.


Vad det blev för present till Johan? En spa-weekend här när äppelträden blommar. Kommer bli ljuvligt.

Nu ska jag packa för att sedan försöka lägga mig i lite vettig tid. Måste vara på jobbet tidigt imorgon för att hinna med allt jag borde gjort idag innan vi åker vid lunch. Märkligt hur dagarna bara springer förbi och man aldrig kommer loss att göra det man borde göra på jobbet. Alltid en massa smågrejer som kommer emellan. Idag började dagen med ett mail från en kollega i Indien som ville att jag skulle planera ihop en agenda för en viktig indisk kund. Som ska komma på onsdag nästa vecka. Här snackar vi framförhållning... Så resten av dagen fick ägnas åt att planera den och försöka hitta folk som kunde hålla presentationer. Plus en miljon andra små saker. En kvart innan jag skulle sticka hem för att fixa mat till födelsedagskalaset hann jag börja titta på den katalogen som jag borde jobbat med hela dagen. Så nu känner jag mig som en urvriden trasa med axlar och nacke som värker. Ett tecken på att det är läge att vila lite. Pallar inte sån här stress längre. Känner det direkt.

Men det är ok. Som sagt. Jag känner det direkt. Så imorgon ska jag försöka delegera bort lite grejer och i lugn och ro gå igenom katalogen. Så ska det nog bli bra det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar