måndag, april 13, 2009

SOL!

Härliga måndag. Det hör ju inte till vanligheterna att en måndag är så härlig som idag. Solen skiner och alla firar sista dagen av påsken. För min del innebär det ytterligare en ljuvlig dag i trädgården. Och en eller annan timme i solstolen. För så varmt är det i vår trädgård. Invigt bikinin för första gången i Sverige denna säsong. En måndag blir inte bättre än så.

Ett litet orosmoln bara. En sak som jag skjutit på allt för länge nu. Ska skicka in den verksamhetsplanering som jag gjorde i ledarskapsutbildningen till min chef. Den som jag fick så mycket beröm av från de andra kursdeltagarna och kursledarna. Men jag vet inte om min chef kommer vara lika positiv. Den innehåller nämligen en del kritik mot min arbetsplats, och även en del mot hennes ledarskap (eller brist på). Hon bad mig maila den till henne direkt efter kursen var klar.... Lite mer än en månad sedan nu. Men jag har på något undermedvetet sätt glömt bort att skicka den till henne. Så häromdagen skickade hon ett mail och frågade efter den.

Så nu sitter jag här och funderar på om jag ska stå för det jag skrivit rakt av, eller om jag ska modifiera den lite för hennes ögon. Men det måste nog bli det första alternativet.

Får förtränga det faktum att vi ska ha lönesamtal om en månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar