tisdag, maj 26, 2009

Slow...

En seg dag på jobbet idag. Vår test-licens på nya CS4 gick ut igår utan att någon hade koll på det, och i väntan på riktiga licenser kan vi inte jobba i InDesign. Så vår avdelning står i princip stilla.Jag har egentligen massa andra saker jag kan ta tag i. Men lusten har inte infunnit sig. Befinner mig i efter-lunch-koma.

Har roat mig med att leta resor och läsa bloggar en stund. Kanske sydost-Asien över jul/nyår? Eller Miami och sen flyg över till Kuba? Eller Costa Rica.

Fast J har gått igång på att vi ska fixa iordning våra badrum. Ser alla resepengar gå upp i rök.
Poff. Poff.
Vill också ha nya badrum. Men jag vill ännu hellre resa. Långt bort. Helst väldigt ofta. Vill ha allt. Vill äta kakan och ändå ha ett helt skåp med kakburkar kvar. En ekvation som inte går ihop. I know.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar