torsdag, juni 04, 2009

31 saker om mig:

1. Jag har väldigt bra lokalsinne.
2. Jag skulle vilja ha ett fiskespö
3. Jag gillar att paddla
4. hade därför velat ha en havskajak
5. Jag äter havregrynsgröt till frukost varje dag, med rivet äpple på.
6. utom på helgerna då jag äter fil med müsli och färsk frukt
7. Jag är lite trött på mitt jobb
8. och drömmer om att göra någonting annat med mitt liv
9. något som känns mer jag
10. men jag vet inte riktigt vad det är jag vill göra, allra helst.
11. och jag inser att jag har ett ganska bra jobb egentligen
12. men jag är ju lite kräsen
13. vill ha det tipptopp
14. vilket kan göra mig ganska labil ibland
15. men jag är i grund och botten en glad och positiv person
16. som gillar att läsa
17. En av de bästa böckerna jag läst är "Lyckan, kärleken och meningen med livet"
18. Den film jag sett flest gånger är Dirty Dancing
19. det är också en av mina favoritfilmer
20. Jag har sett dansfilmen "Girls just want to have fun" 3 gånger på en och samma dag. I helgen. Nej, när jag var typ 12 år.
21. Jag skulle kunna kolla på naken scenen med Brad Pitt i Troja hur ofta som helst.
22. och om Brad kom förbi och ville kramas lite så skulle jag bli tvungen att säga ja
23. men det är såklart J som är min drömprins :)
24. Jag älskar min trädgård
25. och tycker att gräsklippning är en riktigt trevlig syssla
26. Jag hade nog blivit en riktigt bra hemmafru
27. eftersom jag gillar att baka, städa, fixa i trädgården, fixa nya möbler mm.
28. Så många år fyller jag om drygt en månad...
29. När jag är så gammal hoppas jag har gjort en resa till Australien
30. och när jag är så gammal vill jag ha sett Afrika
31. Nu kommer jag inte på mer. Och så måste jag dra. Beachvolley träning var det ju.

Eftersom jag berättar så mycket om mig själv så tycker jag inte det är mer än rättvist att ni som läser här då och då säger hej och om möjligt också berättar något om vem du är. Om det nu mot all förmodan är någon som jag inte känner som läser denna blogg... ;)

3 kommentarer:

  1. Hej Fina!
    Vilken bra lista! Hade ingen aning om att du är så glad för paddling! :) Hoppas att vi kan ses snart!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Marie6:58 em

    Hittade hit av en slump för ett tag sen och fastnade. Är också ett fan av Dirty Dancing :)

    SvaraRadera
  3. Jag tittar ju in lite då o då , men det vet du ju! :) Hoppas du mår bra, J oxå? Kramkram Anna

    SvaraRadera