torsdag, juni 11, 2009

Rivoluzione

Bara för att en person har gjort på ett visst sätt i hela sitt liv så betyder det inte att han eller hon alltid måste göra det. Man kan ändra på sig. Man kan genomföra en personlig revolution!

En sådan personlig revolution har jag gjort idag! Pampadadam! Snedbena har blivit mittbena!

Har haft snedbena så länge jag kan minnas men idag kände jag för att vara lite crazy och köra mittbena istället. Jag vet. Det är helt galet! Men jag gjorde det i allafall. Första reaktionen (och enda) jag fick var från min kollega Linda som frågade om jag hade klippt mig. Ha! Det skulle man ju nästan kunna tro. Men nej nej... jag har bara kammat det lite annorlunda.

Känner dock att det här med mittbena är inte riktigt min grej. Främst för att håret har vant sig vid snedbena och det stretar nu emot. Mitt hår vill inte ha mittbena. Jag har till och med tunnare hår på den sidan där jag inte haft benan. Undrar hur lång tid det skulle ta för håret att vänja sig vid mittbena? Kanske ska genomföra ett litet vetenskapligt experiment för att finna svaret...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar