tisdag, augusti 25, 2009

Äntligen! En ny kamera är på väg

En dimmig kväll på Öland för snart en månad sen blev jag bestulen på vår gamla kamera (som visserligen var rätt ny) och det har visat sig vara svårare än vad jag trodde att hitta en ny. Eller svårt och svårt. Om jag hade fått göra jobbet hade det varit klart för flera veckor sen. Men nu är det J som är inköpschef för teknikprylar i vår familj. Och eftersom han är en tekniknörd av rang, och enbart nöjer med det bästa så har han gjort grundliga efterforskningar som tagit tid. Han har googlat och läst, googlat och läst och googlat och läst en gång till för att hitta den ultimata kameran. Till slut fastnade han för en Canon Ixus 990. Övertygad om att det blir toppenbra. Jag med!

Så jag lovar att berika denna blogg med vackra bilder inom en snar framtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar