måndag, augusti 17, 2009

Heaven and hell

Helgens höjdpunkt:
Festlig fest med kära vänner. I en supertjusig våning i stan. Roligt, trevligt!

Helgens bottennapp:
Mitt besök hos frisören. Slingorna blev jättebra. Klippningen inte så bra. Så nu förfasas jag varje gång jag tittar mig i spegeln. Toalettbesöket efter lunch var så traumatiskt att jag var tvungen att gå och tröstäta en delicatoboll. Vill. Inte. Ha. Denna. Frisyren. Sa ju att hon skulle klippa precis som vanligt. Men nej. Hon var tydligen sugen på att klippa upp håret i en variant av hockeyfrilla. Jag skulle ju ha page.

1 kommentar:

  1. Otur med håret Stina... Vet hur det är! :) Fast då var det jag själv som sa att jag ville testa något nytt, "gör som du tycker". Var nöjd en dag sen ville jag ha tillbaka mitt vanliga hår...!!

    Såå skoj att träffa dig med! Snart är min lägenhet lite klarare och då får du komma dit på en riktig fika! :)

    Massa kramar

    SvaraRadera