onsdag, september 16, 2009

Fundering och planering

Hur ska en bra jorden-runt-rutt läggas upp? Det är verkligen supersvårt att veta. Jag och sambon har en ganska enad bild av vad vi vill se och uppleva under våra fyra månader på resande fot. Men det svåra är att veta hur länge man ska vara på varje ställe, hur lång tid det tar att ta sig mellan olika städer och hur många ställen man orkar med. Tror trots allt att fyra månader kommer gå väldigt fort.

Någon som läser här som rest jorden-runt? Berätta gärna hur din rutt såg ut!

2 kommentarer:

  1. Ledsen syrran men jag tror inte mina resmål i Grekland faller er i smaken...Tror inte heller ni kommer att åka till Evjemoen,Norge, eller till Amsterdam, Holland....;)
    Nej du jag är nog inte mycket till hjälp annat än att jag och Malin blir sjukt avis på er....
    Hoppas verkligen ni gör er livs resa nu till våren...

    Kram// Storebror...

    SvaraRadera
  2. Tack ändå käre bror =)
    Ja, det kommer verkligen att bli vår livs resa!!

    SvaraRadera