onsdag, september 09, 2009

Nedräkning

Vår årliga säljkonferens är nu bara en månad bort. Längtar längtar! Ska bli så roligt.
200 personer från hela världen kommer vara där, varav jag känner cirka 150 stycken sen tidigare. Vet att det kommer bli riktigt roliga dagar.

Förberedelserna just nu består av att spika agendan, skapa grupper för alla workshops, bestämma vad vi ska äta, få in de allra sista personerna i systemet, ta fram nya trycksaker osv.
Sen är det bara resten kvar =). Sist av allt kommer jag troligtvis förbereda min egen presentation som jag ska hålla.

Är helt övertygad om att allting kommer vara klart i tid. Min enda oro är hotellet. Litar inte helt och fullt på dem. De ger inte ett så professionellt intryck som jag hade önskat. Menyförslagen som jag fått av dem känns inte helt hundra så imorgon ska jag stämma av dem med en annan kock för att höra vad han tycker. Håller tummarna för att han tycker dem är bra. I såfall kommer jag känna mig lite lugnare med hotellet.

2 kommentarer:

  1. Du måste kunna släppa taget... glida med... för det är väl inte så att du har lite kontrollbehov? ;-)

    SvaraRadera
  2. När det gäller detta... ja då har jag världens kontrollbehov. Det är mig man skyller på om det blir fel. Det undviker jag gärna =)

    SvaraRadera