tisdag, oktober 20, 2009

Fattar du?

"Fattar du att ni ska vara borta i FYRA & EN HALV MÅNAD?"
Frågan kom från en kollega idag. Mitt svar: Nej. Och ja. En del av mig har tagit in det. En annan del inte. Tänk att slippa jobba. På fyra & en halv månad. Tänk att få ta dagen som den kommer. I fyra & en halv månad. Tänk att lämna ekorrhjulet för total frihet.

Det är helt galet vad härligt det ska bli.


En av de saker som känns allra härligast så här i förhand är att jag kommer att ha uppfyllt den dröm som stått överst på listan de senaste 10 åren. Så är det. Det känns bra i själ och hjärta att jag ska göra det jag allra helst vill. Och har velat så himla länge.

Så långt har min hjärna hunnit i dagsläget. Allt vi ska uppleva, alla platser vi ska se, allt vi ska göra, alla människor vi kommer att träffa - det har jag inte riktigt tagit in ännu. Det kommer sen.

2 kommentarer:

  1. Malin9:00 fm

    Ja jösses...det är galet! Nästan lite rysningar att ni äntligen ska få uppleva detta!! Blir så avis o samtidigt kommer vi SAKNA er en massa..hela våren ju!! Men ni får blogga o messa o härja så vi vet vad som händer..för att dela er resa lite på avstånd här hemma i kalla Sverige! Kram kram!

    SvaraRadera
  2. I know! Det är helt sjukt!! =)
    Lovar hålla er uppdaterade under resans gång!
    Kram

    SvaraRadera