torsdag, oktober 22, 2009

Radio star

Precis efter att jag bokat och betalt biljetterna tidigare i eftermiddag satte jag mig i bilen för att köra bort till mässan där vi ska vara imorgon. På vägen dit lyssnade jag på Rix FM där Sofia Wistam & Erik pratade om alla de drömmar och önskningar man har i livet men som man kanske inte uppfyller. De efterlyste exempel på sådana drömmar, och exempel på sånt man förverkligat. Det träffade ju så klart mitt i prick hos mig just då, 15 minuter efter att jag precis bokat vår drömresa. Så jag ringde upp och fick prata med dem. Lät troligtvis ganska extatisk och lycklig skulle jag tro. Dessvärre hade jag inte möjlighet att lyssna när det sändes en stund senare. Men J hörde =)

Är så glad nu! Känns underbart att det är bokat och klart! Den 17 januari säger vi bye bye till Sverige och hej hej Hongkong!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar