torsdag, november 26, 2009

Favoritplagget alla kategorier

Har jag sagt att jag älskar klänningar? Tror inte det.
Jag ÄLSKAR klänningar.
Det är utan tvekan det bästa klädesplagg som någonsin kommits på av de som bestämmer. Tunna fina sommarklänningar, stickade fina vinterklänningar. Klänningar i fina färger. Klänningar i sv
art och vitt. Klänningar i svart.... Skulle lätt kunna ha på mig klänning varje dag.

Men just nu skulle jag behöva addera en vinterklänning eller två. Problemet är mitt shoppingförbud och det pågående projektet
sparasåmycketvikanpåfyramånader som jag och J driver tillsammans. Jag har fått göra två undantag från förbudet och projektet och det var i Göteborg för några veckor sedan. En svart stickad klänning från Zara var tvungen att följa med mig hem, tillsammans med en ny puderrosa halsduk. Och idag känner jag att jag skulle behöva göra ett undantag igen. December är en månad då det krävs en ny klänning! Exempelvis denna fina från H&M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar