måndag, januari 04, 2010

13 and counting...

Nu är det nedräkning på riktigt. 13 dagar kvar tills vi åker.... Fattar ni?!! Nej. Inte jag heller. De här dagarna kommer att passera i ett rasande tempo, samtidigt som tiden kommer att gå väääldigt sakta. Känner mig redo att packa väskan och åka nu. Ska bara fixa lite små detaljer först. Som att inhandla den där väskan som jag ska packa i...

Framförhållning är nämligen inte min allra starkaste sida för tillfället. När man dessutom lider av kronisk beslutsångest, då blir ett projekt som att köpa en ryggsäck lätt utdraget och svårt att ro i hamn. Det är ju så många aspekter att ta hänsyn till liksom. Men nu har jag bestämt mig. Efter mycket velande fram och tillbaka så slutar det med att jag köper en likadan som J har köpt. Eftersom han är en prylmänniska av rang gick jag först in för att bräcka honom och köpte en ännu dyrare Haglöfsväska än vad han köpt, med bättre bärsystem osv. Men efter att ha gått med den hemma tvingades jag erkänna att den inte var lika skön... Så nu kommer vi alltså bära runt på likadana ryggsäckar. Ska bara köpa likadana träningsoveraller också så är vi kittade och redo att åka ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar