tisdag, januari 12, 2010

Börjar logga ut

Ägnar mig åt överlämning och avveckling av mig själv här på jobbet. Känns befriande och härligt. På avdelningsmötet idag planerade mina kollegor för projekt som ska dra igång nästa vecka. Vetskapen att jag inte kommer vara här då är väldigt trevlig! Så allting går väldigt lätt just nu. Att initiera saker som jag vet att jag själv inte kommer behöva ro i land passar mig oroväckande bra ;)

Men det är svårt att bara jobba nu. Det blir ganska mycket resefix även på arbetstid. Bokade till exempel buss-pass i Nya Zeeland precis. Vi ska åka med Kiwi Experience i nästan tre veckor. Det kommer att ta oss runt hela sydön och sedan vidare upp på nordön innan vi flyger vidare till Fiji. De hade 60 % rabatt på sina buss-pass så det kändes som att vi var tvugna att slå till.

Ikväll blir det middag med kollegorna och kanske några somriga drinkar för att tjuvstarta lite på semestern!

3 kommentarer:

  1. Malin5:21 em

    Vad härligt det låter! Inte avis alls... ;)

    SvaraRadera
  2. Nu är det nära avresa!!

    SvaraRadera
  3. I know!! Helt galet =)

    SvaraRadera