fredag, januari 15, 2010

Nu. Är. Det. Inte. Lång. Tid. Kvar.

Körde en ordentlig torsdagsfest igår med vännerna och sen även kollegorna som anslöt. Såå roligt! Bästaste Anni gjorde kvällen till en succé. Jägermeister klockan halv ett var en jättebra idé tyckte vi allihop! Stället stängde ett och vid halv två hade personalen tröttnat på oss och körde ut oss. Såna kvällar tycker vi om.

Seg idag men det gjorde inget. Har ändå inte gjort någon nytta. Sista avstämningsmöte med min vikarie och sen städa skrivbordet. Eftersom jag är mentalt instabil just nu (tror det kallas resfeber...) så blev det tårfyllda avsked till kollegorna och kramkalas innan jag åkte hem.

Känns som om jag är utanför min egen kropp just nu. Nerverna hänger utanpå. Skulle behöva samla ihop mig och stoppa tillbaka mig där jag ska vara. Men det är väl som det ska vara. Vore väl konstigt om man inte var lite spänd. Tur att J är lugn som en filbunke så att jag kan vara hispig så att det räcker för oss båda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar