onsdag, januari 06, 2010

Resan. Det enda som existerar just nu

Planering och längtan, planering och längtan. Det är mest det som gäller just nu. Men visst, det händer lite andra grejer också. Som t.ex.:
  • Min chef har flyttat hem från USA och börjat jobba här igen. Trevligt. Och lite konstigt. När katten är borta dansar ju råttorna på bordet. Men nu får vi vackert hålla oss på mattan igen.
  • Min vikarie började jobba hos oss i måndags. Hon är en riktig klippa!
  • Jag fattar inte varför det är så roligt att skriva sin bh-färg i statusfältet på Facebook. Bh-storlek hade varit mycket roligare.
  • Vi passar på att äta allt vi tycker om just nu. Igår blev det min favorit: kycklingfilé fylld med knaperstekt bacon, soltorkade tomater och fetaost. Delicious! Skulle avsluta det hela med en smarrig kladdkaka med hallon i. Men jag hade haft för hög värme på ugnen så den blev inte kladdig. Grym besvikelse! Måste nog göra en ny innan vi åker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar