torsdag, oktober 07, 2010

Jag bara förbereder mig

En miljard saker att göra!
Jag lovar.
Det är ingen underdrift.

Det enda som gäller just nu är förberedelser och planering inför vår årliga säljkonferens och vårt 20-årsjubileum som går av stapeln nästa vecka. 200 pers från hela världen på konferens torsdag och fredag, och 280 pers på lördag. Och jag försöker sy ihop hela den här säcken som just nu spretar åt alla möjliga håll.
Men en sak i taget. Om jag får säga det själv så är jag en mästerlig event-arrangör, så det kommer bli riktigt bra det här :). Det enda som kan hota evenemanget är den där flygstrejken...

Eftersom det är 20-årsjubileum så slår vi på stort. Många roliga och speciella detaljer kommer att lyfta det hela och addera det där lilla extra som gör att det blir minnesvärt och lyckat. Eller vad sägs om 1700-talsmingel med punschbål & Bellmantrubadur, minichampagne-flaskor & mörk choklad som delas ut vid incheckningen, middagsbuffét med mat från alla världsdelar, speciellt framtaget mineralvatten, inspirerande gästföreläsare, fyrverkerier & storband?! Och massa mer!

Pompa & ståt. Det är temat.

Som tur är har vi en prao-elev hos oss denna veckan som hjälper oss med diverse tidskrävande och monotona arbetsuppgifter. Igår plockade han ut 500 pennor ur sin pappersförpackning. Imorgon ska han lägga chokladbitar i 500 celofanpåsar och försluta med silverband...

Kommer bli bra.

1 kommentar:

  1. Ha, ha.. bra att du bossar över arbetsuppgifterna på Prao-eleven.

    Låter som det kommer bli kul! Får man komma? ;-)

    SvaraRadera