torsdag, november 11, 2010

Tack

Gud hör bön.

Var ju sjukt trött på mitt jobb igår. Men så idag fick jag en energiinjektion av mina härliga kollegor. Vi hade Away Day, aka planeringsdag. Massa bra och roliga idéer blandades med tankar om framtiden och hur vi alla kan utvecklas och bli ännu bättre.

Dagen började med att vi alla fick berätta om något som gör oss glada. Min kollega Therese berättade att låten "Islands in the stream" med Kenny Rogers & Dolly Parton var en låt som alltid fick henne på strålande humör. Och visst är den bra?! Sitter här och sjunger med nu medan jag skriver :)

Och kollegan Karin hade med sig sin favoritbok som hon läst flera gånger: "Mor gifter sig" av Moa Martinsson. Fick låna den så jag tänkte ge mig an den i helgen!

Mina kollegor är verkligen fantastiska människor som jag trivs otroligt bra med. Vi är en brokig och rolig skara människor som har väldigt roligt ihop. Humor, respekt och omtanke om varandra... det är så det ska vara! :)

1 kommentar:

  1. Ja det har verkligen vart JÄTTEBRA! :) Det får ni ju göra, speciellt om dallorn fortsätter som den gör o passa på att fylla förråd haha.
    Trevlig helg till er! :) Kram!

    SvaraRadera