onsdag, februari 15, 2012

Hej från soliga Sälen

Man borde ha semester oftare. Det bara är så... Njuter av ledighet och av att koppla bort jobbet från mina tankar. Njuter av tid med J och att få vara i varandras sällskap dygnet runt. Njuter av snön, solen, varm choklad och längdskidåkning (som går över förväntan trots att jag nu är i vecka 28).

Dagen idag har bjudit på perfekt vinterväder med strålande sol och 4 minus. Vi sov till vi vaknade och tittade ut genom fönstret på inte mindre än sex stycken snöripor som traskade omkring i snön utanför stugan. Tog sen bilen till Hundfjället för en tur på längdskidor. Därefter blev det äggmackor och varm choklad i solen. J åkte lite slalom i eftermiddag medan jag tog ytterligare en längdtur och slappade lite hemma i stugan.

Nu har vi precis tänt brasan. Jag har läst ut min första bok, och nu väntar bastun! Mmmmmysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar