onsdag, mars 21, 2012

I want to be modern preppy

Har ni sett Lindex nya fina kollektion som ursnygga Gwyneth Paltrow är frontfigur för? Så himla härliga kläder som skapar vill-ha-begär... Precis i min smak!


Kanske att jag kan få ner lilla kulan i någon av klänningarna eller kjolarna? Om inte så får jag väl vänta till bebben är ute innan jag shoppar loss... Bara 7.5 vecka kvar!

På tal om shopping så kom J med ett mycket bra erbjudande när vi var ute och gick innan idag, som jag inte kommer att glömma bort: "När du har gått ner gravidkilona så kan vi åka på en shoppingresa till New York och handla massa fina kläder". Hoppas bebben gillar att resa! NY till hösten (?). Hade varit nice. Säger jag nu iallafall. Inser att jag troligtvis kommer att omvärdera och omprioritera ganska mycket när filuren gör oss sällskap. Shopping i NY kommer antagligen inte alls att vara lika lockande då som det är nu. Då är det ju tur att Lindex bara ligger 5 minuter hemifrån :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar