torsdag, april 26, 2012

Söta kollegor

Idag var nästsista dagen på jobbet på ett långt tag, vilket firades med god lunch med kollegorna på nya stället i stan, Sjörök. Superfin utsikt och jättegod mat! Som bonus serverades tårta till kaffet och jag blev uppvaktad av mina snälla kollegor med ett bak-kitt! De känner mig uppenbarligen väl och vet att jag gillar att baka och att fika :).

Fint kort hade de gjort till mig också med följande, helt underbara, text:

Att ha en liten jäsande bulle i ugn
är väl en skön föraning om lugn?
Övertiden byts nog ut mot tid över
och fikan blir väl en vardagsmanöver?
Må gott, lycka till och njut nu fullt ut,
medan vi länsar Pronto tills allt är slut.
Tänk gärna på dina kollegor då och då
som gillar att oväntat besök till fikat få.

2 kommentarer:

  1. Malin Sunesson6:08 em

    Så de tror att du ska få lugn och ro...?! Har de inte barn?!;-) Neeeeeej, det blir säkert bra. Kram på dig!!!!

    SvaraRadera
  2. Haha... ja det är nog lite önsketänkande att tro att det kommer bli så himla mycket tid över. Men det blir ju i alla fall lugn och ro från jobbet :)

    SvaraRadera