onsdag, september 07, 2005

1:a intervjun!

GAAHH! Är så otroligt glad. Igår ringde dom från ett ställe där jag sökt jobb som biträdande projektledare och sa att dom ville träffa mig. "Va, vill ni träffa MIG?!!" Nej, så sa jag givetvis inte men det var vad jag tänkte. "Vad trevligt", var det jag lyckades få ur mig där jag låg på en filt på stranden och halvsov. Så jag ska på min 1:a intervju på över fem år nu på fredag. Känns hur kul som helst. Firade med ett dopp i Östersjön... cirka 19 grader skulle jag tippa på.
Oavsett om jag får jobbet eller ej så känns det som om ett delmål är nått, nämligen att få komma på intervju. Det kommer jag nog kunna leva på ganska länge...
Nu ska jag åka hem till Jämjö och umgås med mamma och syrran som också är lediga idag. Vi ska ge oss ut i blåbärsskogen. Hoppas även springa på några kantareller. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar