fredag, september 02, 2005

Jobbsökande

Just nu är det jobbsökande som står i fokus och som nyutexaminerad MKV-are funkar inte riktigt aiming for the top som ledord. Det är nämligen typ omöjligt att få ett jobb överhuvudtaget. Men jag ska ärligt säga att jag vart ganska kass på att söka jobb på sistone. Sommaren har kommit emellan och det är ju fortfarande sol o varmt ute. Vem kan då begära att jag ska söka jobb?!! Men från och med måndag nästa vecka börjar jag jobba 70% här på kundtjänst (byebye heltid) och ska ägna resten av min tid åt just jobbsökande. Sen ska även 3 stycken 5-poängskurser hinnas med; grundkurs i webbdesign, projekt som arbetsform samt marknadsföring. Tror de är ganska slappa allihopa så att jag även kan hinna med att hälsa på mina kära vänner under hösten =)!

Snart får jag nog kicken... är sjukt ineffektiv. Arbetslös är inte lika kul som deltidsarbetare så nu ska jag göra lite nytta. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar