tisdag, september 06, 2005

Underbara sensommar

Jag älskar verkligen fint väder! Denna helgen har därför varit hur härlig som helst. I fredags grillade vi med några kompisar på vår innegård. Sån lyx att kunna sitta ute och äta en kväll i september. Sen i lördags spenderades hela dagen på stranden, jag badade t.o.m! Så nu kan man skryta med att man badat i september, i år igen. Kommer inte ihåg att jag gjorde det förr om åren, men de senaste åren verkar det alltid vara badväder en bra bit in i september. Inte mig emot! Igår jobbade jag övertid 7-12 och sen begav vi oss till stranden en stund. Dock inte lika bra väder som på lördagen. Men skönt ändå! Och imorgon när jag är ledig så ska det vara jättefint väder... så då blir det nog stranden igen. Suger ut det sista jag kan av sommaren, så att jag är laddad inför en lång höst och vinter.

Har förresten börjat jobba 70 procent idag. Detta innebär mastodontpass på jobbet när jag väl är där. Så idag jobbar jag 14-24, istället för 15.30-24 som jag gjort tidigare. Känns helt ok än så länge. Får väl se hur pigg jag är framåt 23... Tror det kommer bli hur bra som helst dock... riktigt lyxigt att vara ledig 4 dagar i veckan! Nej, just det... ska ju plugga med! Oh well, studievan som man är ska det nog inte bli några problem!

/Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar