måndag, september 12, 2005

Manpower

Intervjun gick bra. Lön diskuterades inte ens, så därför var det ju lätt att undvika samma miss som sist. Intervjun gällde inget speciellt jobb utan var en mer allmän intervju, just in case dom får in ett jobb som passar mig. Himla trevlig tjej som intervjuade mig förresten. Gammal Växjö-student som kände Elin. Så nu har man en fot inne där!
Det är nog det som gäller nu, att slänga in sina fötter lite varstans och fixa bra kontakter. Puh, blir trött bara jag tänker på det. Gäller att man inte tröttnar på sig själv på vägen. Lätt hänt när man ska promota sig själv och visa sitt allra bästa jag hela tiden. Sanningen är ju den att man inte är asbäst och astrevlig hela tiden. Tur att jag har så mycket tid för mig själv nu så att jag kan vara otrevlig och obra när ingen annan är i närheten. Då räknas det ju inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar