onsdag, september 14, 2005

Salta pinnar och Hemliga pappan

Har jobbat på riktigt bra idag och hjälpt massa folk med diverse meningslösa problem. Nu tar jag mig därför en välförtjänt paus med salta pinnar och lite trevliga bloggar. Upptäckte Hemliga pappan idag, och har snart läst allt han skrivit. En helt underbar blogg där han beskriver livet med sin nyfödda dotter Karin. Han är verkligen en briljant skribent som berör med sina vackra berättelser. Läs!
Fick för övrigt en perfekt start på dagen med en underbar promenad i kall höstluft med sol från en klarblå himmel. Och havet låg stilla, så stilla. Mina promenader i sånt underbart väder utgör favoritstunder i livet. Hade helst av allt velat ta ett morgondopp... men saknade badkläder. Mötte även gladiator-Raptor ute på morgonpromenad. Vilket fick mig att tänka på en dag i somras då jag cyklade förbi honom när han var ute och spatserade i sina superkorta shorts. Har aldrig sett så välvaxade, blänkande manliga lår i hela mitt liv. Har inte ens sett så välvaxande, blänkande kvinnliga lår i hela mitt liv. En sann prestation måste jag ju säga.
Idag finns det två födelsedagsbarn att fira. Min systerdotter Maja fyller 6 år och vännen Helena fyller 25! Hurra hurra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar