söndag, oktober 30, 2005

Confession

Känner att det börja bli dags att avslöja min största last i livet...
Älskar popcorn och skulle kunna äta det varje dag. Vilket jag periodvis även gör. Stinas egenpoppade popcorn är vida omtalade och erkända kan jag berätta. Ingen gör popcorn som jag. Helt sant!
Det är inte så att jag är beroende av popcorn. Klarar mig utan. Har väldigt svårt för beroenden. Tycker inte om dem. Missbrukade Fishermans Friend ett tag, men tog mig ur det för typ ett år sedan. Var aldrig riktigt beroende utan det var mer som en dålig ovana. Tycker inte om att vara beroende av något på det sättet. Vill aldrig bli beroende av kaffe till exempel. Eller cigaretter. Eller alkohol. Eller knark. Alla beroenden är egentligen likställda, även om vissa skadar kroppen mer än andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar