lördag, oktober 29, 2005

Here here...

Jaha, då var man tillbaka på V då. Lagom trött och osugen på att prata med folk. Är hyfsat jätteförkyld och får hostanfall i ungefär vartannat samtal. Måste piggna till då vi ska på galej ikväll. Invigningspartaj med middag och massa artister. Martin Stenmark blir nog kvällens stora behållning. Har inte så höga förväntningar på Darin och schlager-Elena.
Inatt är det dags att ställa om klockan till vintertid. Och vi tjänar en hel timme på det. Jag behöver tjäna så många timmar jag kan just nu, så jag ser fram emot denna tidsändring mer än jag någonsin gjort. Ingen vettig människa kan ju annars längta efter att ställa om klockan till vintertid. Synd att vi inte ska ställa tillbaka klockan två dygn. Det är nog annars ungefär så lång tid jag skulle behöva för att bli människa igen. Kände mig som en innehållslös grönsak på bussen hem från jobbet igår. Lyckades dock uppbåda tillräckligt mycket energi för att vara smakråd vid min sambos klädinköp. Vissa konstiga, lätt hysteriska, skratt undslapp mig dock i butiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar