fredag, oktober 28, 2005

Bättre och bättre dag för dag...

Kom först i morse och sitter kvar till sist. Yes! Har redan apmycket att göra. Trodde jag visste vad det innebar att ha "många bollar i luften" innan jag började här. Men ack så fel! Many balls in the air kommer att vara mitt mellannamn inom en inte allför avlägsen framtid.
För att knyta an till mitt förra inlägg, som inte var alltför muntert, så löste sig det hela kommande dag (igår). Satt som sagt med näsan i photoshop-boken och med lite hjälp av min kära svärmor så fick jag kläm på de runda bilderna. Och pratade "ut" med min kollega igår om att det känts dumt dagen innan och att jag kanske inte kan riktigt så mycket som hon trodde men att jag gärna vill lära mig. Så nu vet vi var vi har varandra och det känns mycket bättre. Och jag har redan lärt mig massa mer i photoshop. Lovar att jag ska bli ett ess på det! Idag och igår har vart två riktigt bra dagar.
Löfte: ska aldrig mer klaga på att en kvart är för kort fikapaus. Här existerar knappt inte fikapaus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar