fredag, oktober 14, 2005

I behov av en ny frisyr...

... är Maria Abrahamsson på SvD. Hon har ju haft den där backslicken hur länge som helst nu och den är inte ens speciellt klädsam. Gjorde denna viktiga (!) iakttagelse igår under debatten på 3:an. Insider visade direktsänd debatt med representanter från FI och deras motståndare, däribland Maria Abrahamsson. En riktigt rolig debatt. Haha! Men EvaEmma Andersson passade otroligt dåligt i rollen som korkad blondin. Hon är ju inte ens blond.
Idag är jag ledig och har fullt upp. Härligt!! Ska iväg till gymet nu och gå på pump-pass, sen ska jag luncha med en kompis, sen ska jag ut och promenera med en annan kompis. Vad som händer ikväll vet jag inte, det har jag överlåtit åt sambon att komma på.

2 kommentarer:

  1. Anonym10:41 fm

    Den frisyren ja - ett unikum :)
    Men på något sätt blir de där mediepersonernas frisyrer lite som ett varumärke. Tänk om tex Elisabeth Höglund eller Lars Adaktuson plötsligt skulle se normala ut på skallen. Man skulle nästan bli lite besviken. :)
    ha en underbart trevlig dag!

    PS. Dagens bloggtips! :)
    Det finns en funktion i Blogger så att man måste skriva in en bokstavskombination för att kunna göra kommentarer. Kanske kan vara bra så du slipper alla spam-kommentarer. Kolla inställningarna.

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset Håkan! Ska genast kolla, har irriterat mig en hel del på det.

    Ses på tisdag =)

    SvaraRadera