söndag, oktober 16, 2005

Läget

Igår = Perfekt! Träning, lunch med Jenny, promenad med Frida, mys med kärleken.
Idag = Jobb, middag hos föräldrarna, sen fest. Dock inte så festsugen. Orkar inte vara bakis. Så jag ska nog ta det ganska lugnt. Men vem vet, efter några glas vin hemma hos ma & pa kanske jag känner för att partaja ordentligt. Har hänt förr.
Imorgon = Söndag, sovmorgon, jobb.
Inte så mycket energi till att skriva nu. Mest lösa fragment i min skalle och kan inte formulera ett vettigt inlägg. Kallt som f-n när jag cyklade hit imorse. Vantar och öronmuffar. Nästan vinter alltså. Efter idag har jag bara fyra arbetsdagar kvar här. Galet! Enda jobbiga med mitt nya jobb är jag måste åka cykla till stationen, åka buss i 30 minuter och sen gå i 15 (alternativt cykla i 7,5 minut) för att komma dit. Och eftersom jag alltid måste hitta något att klaga på (har jag hört) så framhåller jag detta nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar