onsdag, november 23, 2005

Ajaj

Har åkt på musarm eller är i allafall på god väg att få det. Har grymt ont i min högerarm. Riktigt jobbigt faktiskt! Frågan är nu hur jag ska avhjälpa detta. Försöker använda vänsterarmen istället, men det går ju så himla långsamt. Nån som har ett hett tips? Funderar på om en mus á la laptop kunde vara bra. Alltså en sån man placerar framför tangentbordet. Då slipper man ju ha armen vid sidan om tangentbordet... I-landsproblem. I know. Men ett jäkligt jobbigt sådant.
Igår inhandlade jag en produkt som jag hoppas ska vara revolutionerande för mitt liv. Torrshampoo! Man sprayar det i sitt sunkiga huvud och vips så blir håret fräscht! Utan att man behöver kliva in i duschen och blöta ner hela huvudet och kroppen. Perfekt för mig som stiger upp klockan tidigt och inte vill lägga tid på att tvätta, torka och styla håret. Så nu ska jag inte tvätta håret på flera veckor... eller iallafall inte mer än var tredje dag.

2 kommentarer:

  1. Anonym5:51 em

    Hej vännen!
    Finns det verkligen Torrshampoo?? Var köper man det, skulle ju inte vara fel. Jag hatar nämligen oxå att tvätta håret! :)

    Kram på dig vännen min!!

    SvaraRadera
  2. Det köper du på Kicks. Finns ett märke som heter Lee Stafford. Har inte testat det ännu så jag vet inte riktigt hur det funkar, men jag hoppas det är bra!!
    Kram kram

    SvaraRadera