fredag, november 25, 2005

Hur är det möjligt... fredag igen

Känner mig lite tjatig... men det är fredag igen. Ibland känns det som att det är måndag eller fredag varje dag. Tiden går så fort.
Idag ska jag bara jobba till kl 13, sen bär det av till Estockholmo. En partyhelg i huvudstaden är aldrig fel. Är hyfsat sugen på at krypa upp i soffan ikväll och kolla film, men det får bli nästa fredag... typ i övermorgon eller nåt med andra ord...
Har testat det revolutionerade torrshampot idag. Och det är verkligen fantastiskt!! Är så glad att jag hittade det.

2 kommentarer:

  1. Anonym8:26 fm

    Hej Stina!
    Såg ditt inlägg på Walkaround om att du kanske kikar in på söndag. Tänkte bara förbereda dig på att lägenheten kanske inte är så "fin" vid den tidpunkten. Troligen hittar du 6 bakfulla Jkpngs-bor i soffan, på golvet och om det vill sig illa, i vår säng. En doft av gammal öl, vin, glögg ligger troligen som en dimma över lägenheten. Men med lite överseende och fantasi går det nog bra, det ska bli roligt att du kommer! =)

    SvaraRadera
  2. Torrschampoo. nu måste jag oxå köpa det. ABSOLUT! väntade bara på din kommentar hur det funkade :) du verkar nöjd??!

    Ha´t så ball i sthlm, jag ska ha det mysigt i kristianstad. hälsa linda.

    SvaraRadera