fredag, januari 20, 2006

Fragment

Inte så mycket att säga idag. Som de flesta dagar nu för tiden känns det som. Det är så mycket hela tiden. Orkar inte sortera mina tankar och göra dom läsbara. Blir mest fragment. Så det är det ni får hålla till godo med.
Vet ni att fyra minusgrader kan upplevas som cirka 40 minusgrader när det blåser storm och man cyklar i motvind? Jag börjar tina upp nu men det var inte mysigt.
Fick ett mindre utbrott när jag skulle klä på mig idag. Arghhh!!! Ägde helt plötsligt inte ett vettigt klädesplagg. I allafall inte som lämpade sig för 40 minusgrader. Så nu sitter jag här med långkalsonger under jeansen och känner mig riktigt trist.
Idag åker en kär vän till Singapore. Ska vara borta två månader. Malaysia. Thailand. Vill. Också.
Ikväll är det pokerturnering. Ska sluta tidigt idag så jag hinner hem och ladda. Måste ju vara utvilad. Hoppas på en bättre utgång i kvällens spel än vad det blev sist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar