måndag, januari 23, 2006

Snö + sol = underbart!

Känner att det blir en del vädersnack här. Och mer lär det bli när våren väl kommer. Jag är verkligen en vädermänniska (vilket bland annat innebär att jag följer väderprognosen slaviskt under sommarhalvåret). Igår när solen sken från en klarblå himmel och det var fem minusgrader och massa snö då var jag så lycklig!! Blir glad i hela kroppen när solen skiner och det är vackert ute. Gick min favoritpromenad. Älskar denna staden när det är fint väder. Finns inget bättre.
Längtar inte alls till våren när det är så här härligt ute. Då är det helt okej med vinter och kallt!
Passade på att åka snowracer igår. AHH! Roligt! Hade även lite snöbollskrig och gjorde snöänglar. Som sig bör alltså.

2 kommentarer:

  1. He he vad härligt det låter! Jag skulle bara berätta att jag också älskar när det är såhär kallt o soligt. Tagit två härliga promenader runt sjön i dagarna. Får se hur länge det håller i sig... kram på dig där borta i blekinge

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart! Finns inget bättre. =)

    SvaraRadera