fredag, februari 24, 2006

Något uppiggande tack...

Tröttare än tröttast efter världens längsta möte igår. 7 timmar. Och idag ska jag på intervju. Hade gärna känt mig lite piggare om jag ska vara ärlig.
Men det finns ju så mycket att glädjas åt som gör att man piggnar till! OS går ju hur bra som helst. Och förutom curling-finalen, som fick stryka på foten för jobb, så har jag sett det mesta av vikt. Superonsdagen spenderas framför tv:n hemma hos min kollega och chef som är lika sport-frälst som jag. Och idag är det ju storslalom. Körde bort tjej-maffian (som vi kallar ett gäng skvallrande damer här på bygget) från sin fikaplats mitt framför TV:n. Dom gillar inte OS kan jag tillägga. Var ju tvungen att kolla in Anja!
Ikväll: hockey åtföljd av pokerturnering. Hyser dock inga förhoppningar om egna topplaceringar i kvällens event. Det är inte vinna som är viktigt, utan att delta. Yeah right!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar