torsdag, februari 02, 2006

Uhh... mätt

Kroppkakor till lunch. Mätt. Visserligen köpta kroppkakor. Inte så bra som mammas, men helt okej.
Försöker boka tågbiljett till Norrköping imorgon. Ska hälsa på världens bästa Linda och mysa med henne och två gamla plugg-kompisar hela helgen!! Hade tänkt ta en sista minuten-biljett till tåget som går 12:50. Men det fanns inga! Slut. Trots att jag var med och kollade exakt när de släpptes. Så nu står mitt hopp till att det finns biljetter på 14:40-tåget. Tror på det. Stenhårt! Ska bli så roligt att träffa tjejerna!! Och se Norrköping. Bara vart på genomresa men i helgen blir det the grand tour!
Möte innan idag. Som jag styrde upp så bra så. Jag är verkligen en grymt strukturerad person. Det finns flera fördelar med det när man jobbar har jag insett. Pluspoäng till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar