fredag, februari 03, 2006

zzzzz... trött

Idag bär det av till Norrköping! Rooooligt!!!
Eftersom jag ska gå tidigt från jobbet idag så körde jag bil istället för att ta bussen. Men det funkar verkligen inte för mig att köra bil! Eftersom jag inte har någon direkt tid att passa så tar ju allt en evighet på morgonen. Trots att jag steg upp samma tid som jag brukar när jag tar bussen så kom jag till jobbet en kvart senare än vad jag brukar. Är dessutom jättetrött eftersom jag inte fick min lilla tupplur på bussen som jag är van vid. Illa illa. Så ska hålla mig till bussen i fortsättningen.

1 kommentar:

  1. Anonym11:07 fm

    Hej!!

    Jag är helt uppspelt över att ni ska komma!! Har varit o inhandlat massa god mat och vin till kvällen nu. Och- tyvärr Stina- minst ett kilo caschewnötter! Har trillat dit på dem jag med!

    Vi ses om ett par timmar!!!

    SvaraRadera